2015. március 8., vasárnap

Nőnapi cseppnyi magány...




Nőnap megkaptam a fiúktól az ajándékot virág, desszert el nem készült táska.. szép és jó.

Finom ebéd ami együtt készült párom és Tiborom elmennek cseppnyi magány még több is mint cseppnyi.. Aki nincs szinte sosem egyedül napjait autista fiával osztja annak az egyedüllét a csend a kérdések nélküli állapot kegyelmi érzés.

Délelőtt nem sütöttem hanem puding alapú pohár desszertet készítettem:


Csendben kávézva utána a desszert és jól esik finom lett...


Recept most mellékes maga a hangulat az érzés a tavasz a napfény a jó pillanata életemnek, mert épp életem fiam épp apjával van ! :) Szeretlek benneteket fiúk kik szebbé teszitek életem... :)  

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis