2014. december 24., szerda

2014 Karácsonyi torta. Boldog Karácsonyt!


Tegnap elkészült az idei Karácsonyi tortánk ezzel szeretnék Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánni! :)
Készülődés folytatódik még ma is. Ebédek és további sütemények ünnepek alatt vagy utána hozom, ahogy időm engedi!
A tortát 23 cm-es keretben 8 tojásos piskótából sütöttem.A krém egészen extra lett. 150 g kristály cukorból karamellt készítettem amit picit hagytam hűlni. Erre 600 g tejszínt ( lidl poharas) öntöttem nagyon lassan melegítettem erre jött 300 g tejcsoki és 150 g   lidl-es toffifee krém lassan krémesre kavartam az egészet. Jól kihűtöttem  két habfixálóval felvertem. 300 g vajat krémesre kevertem. Ezt a karamelles csokikrémhez kevertem. A tortát háromfelé vágtam megtöltöttem bevontam a krémmel maradékot habzsákba töltöttem és dekoráltam vele.
Ét csokit olvasztottam és bonbon formába lapokat készítettem belőle éjjel hűltek a hűtőben ezzel és csokidarával dekoráltam. Délután vágjuk fel.

2 megjegyzés:

Marika63 írta...

Áldott, békés karácsonyt, és boldog új évet kívánok Neked és családodnak!

Mary írta...

@Marika63
Köszi szépen Marika viszont kívánom! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis