2014. november 21., péntek

Liszt teszt : Kecskeméti Kende Fehér liszt BL-65

Facebook-on az egyik kenyeres csoportban szoba került a Király búzaliszt nagyon szép kenyér sült belőle.  Rákeresve találtam erre az oldalra: Családellátó. Ott nézegetve a liszteket arra jutottam, hogy rendelek nem csak azt hanem kakaót és olajat is. Tegnap meg is kaptam az első szállítmányt amit házhoz is szállítanak. 10.000,- ft fölött rendeltem így ingyenes volt ha alatta lettem volna akkor 1.000,- ft  a szállítás.
Elsőnek a Kecskeméti Kende Fehér lisztet választottam részletesen itt lehet olvasni róla.. Limara Cukros fahéjas rudját választottam. Recept a linken található. Vanília pudingos változat.



Már dagasztás során látszott, hogy egy nagyon jól kezelhető kelt tésztát kapok. Első kelesztés után a formázás könnyű és gyors volt. Formázás után sütőben kelesztettem amit alsó-felső sütés 50 fokra melegítettem fel kikapcsoltam betettem a rudakat kelni 35 percet kelt aztán alsó-felső sütés 180 fokon 15 percet sült. ( Bosch HGV 625254H tűzhely). A végeredmény könnyű laza szerkezetű tészta lett.
A teszt folytatódik, ahogy próbálom ki a különböző liszteket.

Vásárolt termékek:



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis