2014. augusztus 9., szombat

Judas Priest torta Dani 27. szülinapjára



Dani fiam megint idősebb lett egy évvel! Tortát is készült ajándékhoz igazítva mivel Judas Priest cd-t kapott! :) A torta egy 10 tojásos sima piskótát és egy 4 tojásos piskótából készült. A krém újítás volt mivel nem kaptam karamellás pudingot viszont mindenképpen karamellást szerettem volna készíteni  így egy 20 dkg kristálycukorból készült karamell alapra jött 7,5 dl tej és 3 tasak pudingpor először a tejjel melegítve  a a karamellt körülbelül 50 fokra aztán hozzákeverve a pudingport azzal folyton keverve forrásig főzzük. Kihűtjük, 30 dkg vajat habosra keverjük ebbe ment a karamelles puding alap és ezzel is habosra keverjük. A nagy piskótát ketté vágtam krémet ketté vettem alul ment sima piskóta és fele krém középre kakaós piskóta aztán másik fele krém. Tetejét oldalát vaj krémmel kentem le pihent egy éjszakát erre jött a fondant burkolat, délután meg a dekoráció. Múlt hét szombaton igen csak párás időben készült meg is szenvedtem a fondorlattal.  Viszont sikere mindenért kárpótolt! :) A krém nem karizmatikusan karamelles inkább egy kicsit a vaníliás íz mellett érzékelhető de nem akartam túl sok cukrot beletenni.


Dani a cd-vel.


                                             Dani Tiborommal! :)

2 megjegyzés:

paariza írta...

Bizony ez a torta nagyon szépre sikerült. Tudom milyen nehéz ilyen melegben szépen tartani a fondant .Büszke lehetsz a gyerekeidre , gratulálok a szülinapra !
Iza

Mary írta...

@paariza
Köszönjük szépen Iza! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis