2013. december 23., hétfő

Karácsony 2013 Első rész Boldog Karácsonyt!

Most röviden és képekben később folytatom. :)
Keveset írtam ennek oka időhiány meg egy szövő tanfolyam ahová járunk Tiborral:

                                                 
   Tibor sző boldogan. :) Szépen halad köszönet Kamocsay Juditnak!

                                                         
         Én  munkám ami nem soká kész.

                                     
      Tibor  szövése.


     Finomságok amiből lesz a süti..





                                          Ajándékoztunk sütiket!


     Nyertem a Desszert Mester facebook-os játékán!


       Ajándékunk Kamocsay Judittól és Zsókától ! : )


                                           Asztal díszünk mézes fenyőt én készítettem.






Persze sütöttem is mézest, linzert, zserbót, tortát és bejglit is!
Boldog Karácsonyt! :)

2 megjegyzés:

Marika63 írta...

Szeretetteljes, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és Családodnak.

Mary írta...

@Marika63
Marika Köszönjük szépen! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis