2013. július 6., szombat

Gulyás leves


Nagyon kedvenc levesünk és most jöttem rá, hogy a blogon még nincs fenn. Pótlom is gyorsan.

Hozzávalók:
1   kg    marhahús
3   fej    vörös hagyma
3    db   krumpli
házi csipetke
só, bors, piros paprika, piros arany, erős Pista, majoránna,  őrölt kömény, olaj
Marhahúst felkockázzuk megmossuk. Hagymát megpucoljuk felkockázzuk olajon megpirítjuk levesszük a tűzről hozzáadjuk a fűszereket felöntjük kis vízzel és összeforraljuk. Beletesszük a marhahúst. Főzzük amíg majdnem megpuhul. Felöntjük 1,5 liter vízzel.  Megpucoljuk, megmossuk és felkockázzuk a krumplit bele tesszük a levesbe. Elkészítjük a csipetkét 1 tojásból 10 dkg lisztből pici sóval és összegyúrjuk. Én deszkára teszem mint a nokedlit  és vékony csíkokra vágom  és késsel kicsiket szaggatok belőle a levesbe. Én a levesbe ami hat adag volt a fele tésztát tettem. Készre főzzük.


                                           Mellé házi fehér kenyeret adtam.

     
                                              Utána túrós palacsinta volt. Recept itt.
Családom nagyon megvolt elégedve a szombati ebédünkkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis