2012. november 2., péntek

Névnapi puncs tortám + egy mini sacher torta

Három hónap kihagyás után készült újra fondant bevonattal tortám. Meglátszik rajta de nem gond vállalom.:)
8 tojásos piskótát sütöttem receptje itt. Torta sütése közben elkészítettem a puncs pudingot a krémhez.  Krém receptje itt. Kihűlt piskótát három felé vágom megtöltöm a puncsos krémmel bevonom vaj krémmel. Hűtőben hagyom egy órát ennek letelte után átgyúrok 40 dkg fehér fondant ezután vékonyan kinyújtom szilikon lapon.  Leburkolom vele a tortát. Torta ment vissza a hűtőbe. Sárga, piros, zöld wilton géllel színeztem a fondant. Ebből készült a dekoráció ( kellékekről itt olvashatsz), Dekoráltam a tortát.




Színes dekorációval tavaszt szerettem volna csempészni az őszbe.
Szomszéd nénimnek akkor van a születés napja mint a névnapom tegnap volt 92 éves. Neki készült ez a mini sacher  torta:

Bár a csoki bevonat  közel se tökéletes nagy örömmel fogadta. Megmaradt színezet fondant használtam a dekorációhoz. :)

4 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nem tudom, mi a gondod ezzel a tortával?
Szerintem nagyon szép, és biztos finom is volt!
Utólag is érvényes a jókívánság, ezért most kívánok nagyon sok boldog névnapot!

Mary írta...

@marisz57 Köszönöm Marisz a jókívánságot!:) Nagyon finom volt és sajna én mindig a hibámat látom ...

teller-cake írta...

Nekem is tetszik mindkettő, sőt . meg is kóstolnám...:)))

Mary írta...

@teller-cake
Teller-cake örülök, hogy tetszik!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis