2012. október 27., szombat

Diós lekváros könyvek leveles tésztából

Múlt héten készítettem zserbót (írás róla: itt)  maradt ki belőle 9 dkg dió ezt összekevertem 3 kanál sárgabarack lekvárral 2 kanál cukorral és egy kis rum aromával. Fagyasztóba általában szokott  lenni egy-két leveles tészta ha ritkán de azért használom őket. A tészta  kiolvadása után kinyújtottam kockákra vágtam  megtöltöttem a lekváros dióval és félbe hajtottam. Sütőpapiros gáz tepsire raktam és lekentem tojással. Forró 240 fokos sütőbe tettem a "könyv" nyílásával befelé.Amikor szépen megsült kivettem kis hűlés után tálcára szedtem és vaníliás porcukorral megszórtam. Amilyen gyorsan elkészült olyan gyorsan el is fogyott. :-)

2 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon guszta "könyvek":) Jó dolog, ha tartunk a fagyóba leveles tésztát, hisz hipp hopp és már kész is az édesség!:)

Mary írta...

Köszönöm Liza! ) Leveles tészta nagyon jó dolog pont ezért!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis