2012. július 18., szerda

Poker torta

Néha kérésre is készítek tortát ez a poker  torta  ilyen   volt. Kaptam egy képet róla : poker torta. Kicsit változtattam rajta a végeredmény  ilyen lett:
Megszokott 3x3 tojásos piskótából   lapokat sütöttem  ezt kihűlés után csoki krémmel töltöttemet. Pár óra múlva lekentem vaj krémmel erre jött a zöldre színezett fondant. Előző írásomban használt fondant használtam ami egy jó minőségű fondant de a melegben ezt se volt egyszerű feltenni  de azért csak sikerült.
Kártya lapokat kivágtam és a figurákat is vágtam éles késsel és pizza vágóval. Zsetonokat kis méretű  pogácsa  szaggatóval szaggattam. Wilton gél festékkel festettem. Betűket és a számokhoz betű kinyomót használtam. Tetszett akinek készült ennek nagyon örültem. :)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis