2012. június 1., péntek

Sörkifli Mohától

Moha konyha oldalán találtam ezt a Sörkifli receptet kétszer készítettem tegnap és ma. Nagyon finom csak még meg kell tanulnom formázni:
Mai 

                                                                       tegnapi.

Többet kell készítenem, hogy megtanuljam a formázást. Köszönöm Mohának és a Kifőztük Magazinnak receptet. Mindent úgy csináltam mint Moha. Lisztet kevertem világos tönkölylisztből 15 dkg kenyérlisztből 35 dkg használtam és olívaolajat tettem bele.


4 megjegyzés:

Viki írta...

Marym! Úgy ugrottam a receptedre, mintha szárnyaim nőttek volna és már repülök is. Isten bizony azt hittem, hogy a tésztájában van a sör, de aztán rájöttem, hogy inkább sör mellé ajánlható.
Nincs olyan nagy baj ezzel a formázással, csak Te tulságosan jó tésztákat tudsz gyártani és ugy jársz mint én a bucikkal, hogy ka kalapáccsal verek rájuk akkor is megnőnek :)
Egyszóval: guszták ! :)

Mary írta...

@Viki
Viki Tiborom mindig nézi a receptet amit készítek. Csak a címét olvasta és megállapította, hogy ő ebbel nem eszik, mert sör van benne (tudatos nem iszik alkoholt) Aztán elolvasta a receptet és rájött, hogy nincs benne sör. Ettől függetlenül nagyon finom sós szendvics alap. Kibékültem a formázással is...:)

Belly írta...

Nagyon szép kiflik,loptam egyet :-)

Mary írta...

@Belly
Örülök, hogy tetszik Belly! Nyugodtan vegyél!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis