2012. június 9., szombat

Csoki torta szív formájú


Írhattam volna, hogy triplán csokis, mert igaz.

Piskóta kakaós, krém tejcsokis és a bevonat az ét csokis. Torta története szerdán kezdődött amikor az Aldiba vettem ezt a szív alakú torta formát:
Úgy gondoltam, hogy hétvégére készítek gyümölcs tortát de ez nem jött össze, mert pénteken nem tudtunk kimenni a piacra. Összedobtam péntek délelőtt egy kakaós piskótát. A torta forma alját megkentem vajjal erre sütőpapírt tettem, rá a piskóta tésztát. 200 fokon 35 percet sütöttem. Aztán kezdtem el gondolkodni, hogy milyen krém menjen bele lett az is csokis. 2 csokis pudingporból fél liter tejből 5 dkg tejcsokival pudingot főztem. Jól lehűtöttem. 25 dkg vajat 15 dkg porcukorral jól ki habosítottam ebbe tettem a kihűlt pudingot amivel szintén jól kikavartam.  Kihűlt három felé vágott torta lapokat megtöltöttem a 2/3 krémmel.
1/3 részt félre tettem a dekoráláshoz. Ét csokis bevonatot készítettem a tortára. 10 dkg ét csoki 10 dkg cukor, 3 kanál vizet forrpontig főzőm ezután 3 dkg vajat tettem bele ezzel vontam be a tortát. Maradék krémet habzsákba tettem csillag csővel dekoráltam. A három darabos kiszerelésű Oetker  puding csomagolásában volt a színes kis virág  csomag ezzel dobtam fel kicsit. Krémesen finom lett..

2 megjegyzés:

Viki írta...

Marym ! Ez csodálatos, mint mindíg. Minden kalapom megemelem előtted, hogy ebben a melegben ilyen csodát produkáltál.

Mary írta...

@Viki
Viki tegnap csak magamnak kellett főzni fiúknak volt lecsó. Reggel 6-kor keltem sütöttem egy kalácsot ezt a tortát meg egy kenyeret. A torta készítés nálam az öröm forrása megnyugtat inspirál. Ma ebéd után arattam le a fiúktól a dicséretet annyira ízlett nekik. Köszönöm a dicséretedet! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis