2012. április 20., péntek

Két torta egy recept

Ez a torta Dani fiam kolléga nőjének készült már régebben csak nem volt időm feltenni. Forma úgy készült mint itt talán most nem sikerült olyan szépre mint az előző.
 Az ünnepeltnek tetszett és ízlett is.  
A másik torta a Húsvéti tortánk :
Amit lazán tavasziasra vettem a receptet ehhez adnám meg, mert talán a kör alakú forma általánosabb mint a szív.
23 cm-es piskótához :

8 db tojás 160 g cukor 130 g liszt 30 g kakaó.
Recept videó itt.
Krém  mind kettő tortába puding alapú volt csak kicsit másképp mint régebben.
7 dl tej 2  csomag vaníliás puding 2 db tojás sárgája.
Tojás sárgáját 2 dl tejjel és a puding porral kikeverem Fenn maradó tejet 1/4 vanília rúddal  felmelegítem hozzá keverem a puding alapot és felfőzöm mint a pudingot ezután lehűtöm. 
250 g vajat 180  g porcukorral kikeverem. Hozzá teszem a kihűlt puding krémet és jól ki habosítom.  Három felé vágott tortát betöltöm vaj krémmel lekenem kívülről, egy éjszakára megy a hűtőbe.  Másnap formixal leburkolom és dekorálom.
Pillangó  kiszúrót itt vettem.
Egy szelet a tortából:
Szív alakú torta is ezzel a piskótával és krémmel készült! :)

2 megjegyzés:

Viki írta...

Marym ! Nagyon szép ez a torta. Nem tudom mi a gondod vele. Megnéztem a másikat is, én semmi különbséget nem látok közöttük. Nagyon szép a színösszeállítás. Gratula.

Mary írta...

@Viki
Viki köszönöm a dicséretet! Sajna én látom rajta a hibákat! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis