2012. március 27., kedd

Tejszínes-mascarponés meggy torta

Az ötlet Edó-tol jött de a megvalósítás kicsit más lett. De az ötletet köszönöm Edónak! :)

Megszokott 8 tojásos piskótát sütöttem persze most kakaóval.
Tejszínes-mascarponés krém:
 400 g tejszínt félig felvertem hozzáadtam 2 csomag habfixálót 100 g porcukrot együtt jól felvertem.
Hozzá adtam 250 g mascarpone-t ezzel együtt is jól felvertem, hűtőbe tettem.
1 üveg meggy befőttet leszűrtem, hagytam jól lecsepegni. A levet felfőztem egy csomag vaníliás pudinggal 2 kanál cukorral ezt is jól lehűtöttem.   
A lehűtött krémeket habzsákba tettem a három részre felvágott tortába soronként betöltöttem beletettem a meggyet is, tejszínes krémmel vontam be és  dekoráltam, reszelt csokival szórtam meg meggyes krém és meggy került rá. Nagyon finom lett ízlett a családomnak.

2 megjegyzés:

Viki írta...

Marym ! Ez nagyon klassz. Igy korán reggel jó lenne egy szelet(-ke) :)

Mary írta...

@Viki
Imádtuk mi is! Sajna már elfogyott! :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis