2012. március 9., péntek

Mascarpone-s kávés pohár krém


A Cora-ba pontért vettem négy darab fagyi-s poharat.


Fagyizni szerintem még korai ezért úgy gondoltam, hogy valami pohár krémet készítek benne.
Héten a mascarpone akciós volt a Lidl-be ezért készült épp ez a pohár krém.


Hozzávalók:
500  g    mascarpone
400  g    tejszín
100  g    porcukor
  20  g   vaníliás porcukor
2  kanál  kávé krém
2 csomag  habfixáló

A tejszínt félig felverem  beleteszem a porcukrot, vaníliás porcukrot és habfixálót teljesen felverem. Hozzá teszem a mascarpone-t ezzel is összekeverem. Ezután kiveszem majdnem a felét és a kávé krémmel összekeverem. Alulra a világos krém megy rá a kávés tetejére a maradék világos krémet habzsákba tettem és csillagcsővel dekoráltam, kakaóval megszórtam.





6 megjegyzés:

Marika63 írta...

Szeretem ezeket a poharas krémeket, sok variációt ki lehet találni. A poharaid nagyon szépek, nagyon tetszenek.

mellissina2 írta...

Mostanában vadászom a poharas krémeket,tetszik ez is,el is viszem a receptet,és alkalomadtán elkészítem!Köszi!!!:):)

Mary írta...

@Marika63
Marika eddig még nálam nem készült pohár krém de ezután fog. Nekem is nagyon tettszenek a poharak jó lett volna még kettő de nem volt annyi pontom.:)

Mary írta...

@mellissina2
Mellissina nekem a tiramisu krém volt ennél az alap családom szerint finom lett és nekem is ízlett. Próbáld ki nyugodtan. Szívesen! :)

Nelli írta...

A pohárkrémek a kedvenceim!
Nagyon finom lehet!

Szeretnélek játékra hívni a Kutya és konyha blog írójához!
http://kutyaeskonyha.blogspot.com/
Az Online Vacsoracsata folytatódik!

Mary írta...

@Nelli
Köszönöm szépen Nelli!:)
Sajnos a játékból idő hiányában kimaradok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis