2012. február 11., szombat

Torta Valentin napra

Valentin nap előtti hétvégére készítettem ezt a tortát.

Persze a Valentin nap egy indok, hogy tortát készítsek.  Nem tartjuk ezt az ünnepet de úgy gondoltam fiúk örülni fognak ennek a tortának végül is igazam lett.
Dekorálási ötleteket sokszor Kiskuktától meritek, mert nagyon szép tortákat készít. Mondhatni ő inspirált torta készítésre.  
Megszokott 8 tojásos piskótát sütöttem 23 cm-re állított keretben. Krémet  most nem a megszokott puding alapú került bele  hanem Farkas Vilmos Párizsi kréme készült bele ezzel is vontam be. Vikitől kapott virág kinyomóval készítettem rá virágokat amit középre szív alakra raktam ki.

12 megjegyzés:

Juci írta...

Szebbnél szebb tortákat készítesz Maryenn! Nagyon ügyes vagy!

Mary írta...

@Juci
Köszönöm szépen a dicséretet! :)

Kata írta...

Óóóó Mary,ez csuda szép!Ügyes vagy!
Holnap én is valami hasonlóval készülök,a piskótát ma megsütöttem.Megtölteni nem tudtam,mer
t egy percre sem hagytak magamra.

María írta...

Nagyon szép lett, és biztos nagyon finom is!!

Mary írta...

@Kata
Köszi a dicséretet Kata! :) Ma szolj, hogy hagyjanak tortát csinálni! :D
Biztos szép lesz a tiéd is!:)

Mary írta...

@María
Igyekszem, hogy finom legyen! Szépséget tekintve azért van mit fejlődnöm !

Mónika írta...

Nem győzök álmélkodni a tortáid láttán. Én ezen a téren jelentős lemaradást mutatok.

Mary írta...

@Mónika
Köszönöm Móni! Szerintem olyan szépeket sütsz és finomakat főzöl, hogy a torta készítésbe is bele fogsz jönni.:)

Nelli írta...

Nagyon, nagyon szép lett!:)

Mary írta...

@Nelli
Köszi szépen a dicséretet Nelli! :)

Viki írta...

Marym! Én csak újból és újból gratulálni tudok. Megint egy nagyot alkottál. Ügyi vagy. Profi a tortasütésben. Gratulálok.

Mary írta...

@Viki
Vikikém köszönöm szépen! Te virág kiszuróid nélkül nem ment volna.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis