2012. január 21., szombat

Töltött csirke comb 2


Töltött csirke comb már van a blogomba de ez egy kicsit más mert kivan csontozva és bőr  nélküli.



Hozzávalók:
4 db csirkecomb ( kicsontozva)
0,5 kg gomba
8 db száraz zsemle
15 dkg sertés máj ( ez volt itthon)
2 db tojás
1 fej vörös hagyma
4 gerezd fokhagyma

só, bors, majoránna, piros paprika, petrezselyem, olaj

Gombát meg pucoljuk szeleteljük és jó alaposan megmossuk.Hagymát megpucoljuk apróra felvágjuk, olajon pároljuk sózzuk hozzá adjuk a gombát és azzal pároljuk tovább.  Közben megmossuk a májat papírtörlőn leszárítjuk és  ledaráljuk. Amikor a gombáról elpárolgott a víz akkor rátesszük a májat átforgatjuk a gombán. Beáztatjuk a zsemléket amikor fellazult kinyomjuk jól belőle a vizet és rátesszük  a gombás májra és vissza a tűzre. Hozzáadjuk a fűszereket a két tojást jól összekeverjük. Amikor összeáll levesszük a tűzről. Hagyjuk kihűlni. Közben megmossuk a combokat papírtörlőn leszárítjuk és a belső felét besózzuk. Beletesszük tepsibe a húst rátesszük a tölteléket és lezárjuk hústűvel.


 Olajba teszünk fűszereket sót, borsot, majoránnát, átnyomott fokhagymát és pirospaprikát. Bekenjük vele a húst és jó egy órát állni hagyjuk. Mellé tettem a kimaradt  tölteléket amit megformáztam és megszórtam zsemle morzsával.

  

   200 fokos sütőben sütjük körülbelül 1,5 órát közben forgatjuk. 
Gombás rizs volt hozzá de finom krumplival is.



10 megjegyzés:

María írta...

Isteni lehetett :)!!

Mary írta...

@María
Nagyon szerettük és jó laktató étel.:)

Roza írta...

Nagyon jól hangzik!:) Biztosan finom volt!:)

Mary írta...

@Roza
Finom volt Roza! :)

Juci írta...

Ez a recept nekem is tetszik!
Nagyon finomat készítettél Maryenne!

Mary írta...

@Juci
Örülök, hogy tetszik Juci és köszönöm a dicséretet!:)

Mónika írta...

Jaj de fincsi kaja ez! Mi is szoktunk külön tölteléket csinálni.

Mary írta...

@Mónika
Ugye Móni, hogy jó? :)

Viki írta...

Megyek megnézem a főrecepted, mert épp most vettem ki a fagyóból a combokat hétvégére.
Bár én most sajtosat képzeltem, de ha ez jobb lesz ?! - akkor ez jön.

Mary írta...

@Viki
Vikikém nálunk holnap lesz ez! :)
Nagyon szeretjük! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis