2012. január 2., hétfő

Bonbonok

Nem túl fantázia dús cim de erről írok  akkor legyen ez a címe! Oka van annak is, hogy pont miért erről szol a 2012-s év első írása. Körülbelül egy éve olvasom Praliné Zsuzsi akinek blogját már előtte is nézegettem de nem éreztem késztetést a bonbon készítés kipróbálásának, mert nehéznek éreztem. De szépen lassan jött egy késztetés, hogy elkezdjem és megszerettem a bonbon készítést.  Köszönöm Zsuzsi!
Azóta elég sokan kaptak tőlem ajándékba és dicsérték munkámat ahogy Bor Andi is játékom nyertese is:
http://utravalo.gportal.hu/gindex.php?pg=34715785&nid=6109351 Andi örülök, hogy ízlett.

                                           Még amikor csomagoltam.

ITT kezdődött  bonbon-os albumomban nyomon követhető a változás mondhatni fejlődés.
Másik apropó amiért most itt írok az Aldiba vásárolt csoki olvasztó amihez tartozék volt 6 db bonbon készítő amiben a fenti képen szereplő Karácsonyi és szív alakú bonbonbonok készültek.


                                         Olvasztó kenő késsel mártogató fa pálcával.

 

Olvasztóval nagyon megvagyok elégedve főleg azért, mert megkönnyíti a munkám, könnyen tisztán tartható. Másik újdonságom silikomart rózsa alakú bonbon forma.


                                          Dani fiam kedvence a tiszta fehér csokis bonbon.


Aldiban vettem csoki lencsét.


Ezzel készült a bevonat. 


                                         Csokik amiket a Lidl-be veszek és használok.


                        Lidl-es mocca krém Aldis mogyoró nugát csoki  ganache-t izésítem vele:

                                 
                                           Receptek kicsit később.

                               
                                          Bonbon bevonata Bellarom csokival készült.
                                Raffaellót Csilla konyhájában találtam  köszönet neki, mert nagyon finom. 

6 megjegyzés:

Viki írta...

Békés, Boldog, Gazdag Új Esztendőt kívánok !
Nagyon szépeket készítettél.

Mary írta...

Vikikém köszönöm szépen! Viszont kívánom! :)

Ditta tortái írta...

Mary!Boldog új évet kívánok Neked és a szeretteidnek!

Mary írta...

Ditta köszönöm szépen, viszont kívánom!:)

Praliné Zsuzsi írta...

Mary, nagyon szépen köszönöm a kedves soraidat, nagyon jólestek!!! A bonbonok gyönyörűek, tiszta profi vagy! A rózsás forma szerintem az egyik legszebb szilikon forma!

Mary írta...

Zsuzsi én rózsa mániás vagyok amikor itt nálunk Újpesten a karácsonyi vásárban megláttam mondom megveszem de mégse de aztán csak visszamentünk megvenni. Rózsás a szappanom a fürdősóm meg a testvajam is ! Í
Köszönöm te is kedves vagy Zsuzsi!
Örülök, hogy elkezdtem a bonbonozást! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis