2011. december 18., vasárnap

Wisdom X. Szülinapi tortája

Aki olvassa a blogom látja tortáim tudhatja, hogy családommal együtt szeretjük a Metál zenét. Ezek közt egyik nagy kedvencünk a Wisdom együttes akik idén ünnepelték a megalakulásuk 10. évfordulóját!  Wisdon Fan Club tagjaként gondolkodtam azon mivel lehetne őket meglepni ez évi záró bulijukon a Club 202-ben. Ötletem végül is a tortára esett amit Deli Gabival tegnap át is adtunk a Wisdom tagjainak! :)

Három lap  piskótát sütöttem nagy gáz tepsiben. Laponként öt tojásból. Egy nappal az össze állítás előtt. Dió krémmel töltöttem a méretre vágott lapokat.
Ezután kifaragtam a könyv formát:

Bevontam vaj krémmel:

Ezt vontam be fondant-al:


Ami állt fehér , aranybarna fondant-ból amit Wilton festékkel  " márványosítottam" ecsettel és gumi Kesztyüs kézzel! :D
Dekorálás hasonló módon történt mint Tibor tortáján. Eltérés annyi, hogy kapott egy barna keretet:
 Nagy öröm volt számomra elkésziteni! :)



2 megjegyzés:

borandi írta...

Nagyon ügyes vagy!

Mary írta...

Köszi Andi! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis