2011. december 27., kedd

Karácsonyi menünk

Írhatnám úgy is, hogy a teljesség igénye nélkül, mert nem mindent fotóztam.

Halászlé volt mindenkinek 24.-én , 25.-én Dani fiamnak ennyi maradt mind meg is ette. 24.-én rántott hal volt rizzsel francia salátával erről nem készült fotó.
 Jérce és kacsa aprólék leves ( ma  fogyott el).
 Pecsenye kacsa sült. 
Combja krumplival párolt káposztával. 26-ra Tiboromnak meg nekem maradt kacsasült, nagy fiúk ( Jani és Dani) rántott halat, krumplival és majonézzel ettek.
Persze leves is volt.
Sütik:
Előző bejegyzésemből a tortából egy szelet. 
Linzer és gyümölcs kenyér de készült bonbon meg zserbó is sajna róluk nem készült fotó. Bonbonnal később foglalkozok a játék kapcsán.
Kávé krémes tortácskák bevonat tanulmánnyal. Ilyen lett de nagyon finom volt.
 Még idővel jövök receptekkel. De most pihenek kicsit! :)





6 megjegyzés:

Viki írta...

Marym ! Jó gazdag Karácsonyi menüt állítottál össze. Biztos ízlett mindenkinek. Nagyon jól néznek ki a mini tortácskáid.
Én már újévig nem leszek, ezért itt ragadom meg az alkalmat, hogy Boldog Uj Évet kívánjak Neked és Kedves Családodnak.

Ditta tortái írta...

Mary,nagyon finom ételeket készítettél karácsonyra,volt választék bőven,én is megköszöntenélek már előre,mert nálunk most kiszámíthatatlan,hogy mikor tudok géphez ülni:-) Boldog Új Évet Neked és az egész családodnak!Puszi.

Hobbychef írta...

Gratulálok, finom ételeket főztél.

Mary írta...

Vikikém köszönöm dicséreted! B.u.é.k néked és családodnak! :)

Mary írta...

Köszönöm Ditta viszont kívánom! :)

Mary írta...

Hobbychef megtisztelsz dicséreteddel! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis