2011. október 7., péntek

Tűzhely sütője


9.-én két éve kötötték be tűzhelyt ekkor jár le a két év garanciája. Kedden este az előmelegített sütőbe betettem a megkelt kenyeret sülni. Közben elmentem fürdeni még nem kellett nézni a kenyeret. Leültem netezni de valami fura volt utólag jöttem rá, hogy nem érzem a kenyér illatát. Persze azért nem, mert elaludt a láng és nem sült. Próbáltam bekapcsolni újra de  pár perc múlva elaludt. Kenyerem a kukába végezte sajnos. Másnap venni kellett kenyeret meg kalácsot is. Indesit-nél bejelentettük a problémát mondták majd a szerviz visszahív csütörtökön vagy pénteken. Tegnap ez megtörtént megkérdezte a szerelő, hogy mi a probléma vele, elmondtam. Erre ő azt feleli, hogy megrendeli  az alkatrészt ha megvan telefonál. Kérdem, hogy mikor körülbelül?  Egy-két hét de garanciába csinálják. Mondom persze természetes de, miért kell  várni? Nagyon nem mondott semmit csak annyit, hogy majd hív.
Itt vagyok tűzhely nélkül jövő hét végére tortát kéne sütni a napi sütéseimről nem beszélve hát nem vagyok túl boldog. Persze mák, hogy még garanciába romlott el. Mit lépnétek ha ilyen történne veletek?

12 megjegyzés:

Viki írta...

Fogyasztóvédelem azonnal. A garancia levelet jól átolvastátok? Marym! Annó egyszer az anyósomék tüzhelyével jártunk igy. Éppen Pesten voltunk. Azonnal felhivtam az illetékeseket, és már azon a napon délután kinn voltak, pedig karácsony előtti napok voltak. Azt hiszem ugy 20-a körül lehetett. Karácsonykor már az uj tüzhelyen főztünk. Mondd el nekik, hogy Te nem azért vettél tüzhelyet, hogy disznek legyen a konyhába. Az nem lehet, hogy két hét mulva javitsák meg. Ne hagyd magad !!!!!

Viki írta...

Húúúú most látom, hogy begurultam :) de nem tudom elviselni a lazaságot e téren. A garancialevél átolvasásával csak annyit akartam az előbb, hogy ott rajta kell lenni a javitási időpontnak, de semmi esetre sem 2 hét.

Mary írta...

Köszi Viki a tanácsot ! Valószínű hétfőn lépek!

Mary írta...

Sajna a jogszabály szerint 15 napon belül kell kijavítani a terméket.

Kata írta...

Mary,nagyon sajnálom!!

Mary írta...

Kata kedves vagy nagyon köszönöm szépen!

Névtelen írta...

Sajnos ugyanígy jártam az Indesit tűzhelyemmel, csak az enyém pont 3 éves volt akkor.A sütőben a hőérzékelő vezetéke égett el, igy elaludt a sütő ( nekem egy kiló lisztből készült sajtos rudacska végezte a kukában ) Körbetelefonáltam több gázszerelőt, többek között az Indesit márkaszervizt is, ahol 15-30 e körüli árat mondtak erre az alkatrészre, és hogy meg kell rendelni stb... Majd több szerelővel is beszéltem és az egyik még aznap kijött és 8 e Ft -ért kicserélte az alkatrészt. Azt mondta, hogy etetés ez az alkatrész rendelés dolog, bármely gázszerelő simán megcsinálja. Remélem Neked sikerül garanciában megcsináltatni. Éljen az Indesit márka, lehet ez egy tipushiba náluk? Jó sütögetést neked, Üdv Andi

Mary írta...

Köszönöm szépen Andi az infót. Az már biztos, hogy hétfőn telefonálok az Indesitnek és tegnap jöttem rá, hogy miért. Én magam sütőm a kenyeret, kalácsot most jöttem rá, hogy ha jó minőségűt akarok venni akkor jóval többe kerül mint amit én készítek.
Hétfőn intézkedek minden féle képen.

Névtelen írta...

Nem akarlak elkeseríteni, de az Indesit mindenben a leggyengébb minőség. Arra mennek rá, hogy olcsó az ár, de cserébe minden (pl. a hűtőik is) 2 évre vannak tervezve : ((( Remélem, nálad rendbe lesznek a dolgok, ha kicserélik...

Névtelen írta...

Sajnálom,hogy így jártál,nagy bosszúság.Nekem a felső ventilátorom mondta be az unalmast,de lejárt a garancia,remélem a férjem meg tudja csinálni.
Remélem az utolsó hozzászólódnak nincs igaza,nyáron vettem fagyasztót,száz felett volt,bízom benne bírja két évnél tovább.

Mary írta...

Névtelen 1.
Egyértelműen gázgrilles készüléket szerettünk volna venni lakótelepi konyhában ahová ez az egy típus fért be ezért vettük ezt meg ennyi pénz volt rá. Ez a szerviz hozzáállásán múlik, hogy szolgáltat.
A legdrágább készülék is elromolhat!

Mary írta...

Névtelen 2.
Köszönöm szépen kedvességed!:)
Remélem férjed megtudja oldani a ventilátor problémát!
Ismerősömnek van Indesit fagyasztója nem volt vele semmi gond! Remélem a tiédet is sokáig fogjátok használni! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis