2011. október 21., péntek

Gombás cukkinis rántotta

Gomba és a cukkini párosítás nagyon bejön nekem meg Tibinek is, utóbbi időben elég sokat eszünk ebédre vagy vacsorára. Mostani vacsora lett könnyű rántotta formájában.
Irásom egyben egy serpenyő teszt is. Gyűjtöm a pontokat a Corába és  már régebben kinéztem ezt a kerámia bevonatú serpenyőt:

Egyszer rákérdeztünk de akkor nem volt. Múlt héten váltottunk ki utalványt és rákérdeztem és volt be is szereztem egyet. Szép fehér a bevonata az amúgy rózsaszínű serpenyőnek.  


Jöjjön a recept amihez fázis fotókat is teszek fel.
10 dkg gombát megpucoltam vékonyra felszeleteltem megmostam.
2 db kisebb cukkinit megmostam, megpucoltam , felkockáztam. Olajjal bespricceltem kicsit a serpenyőt, felmelegítettem beletettem a gombát és megszórtam vega grill fűszerrel:


Pár perc után hozzá tettem a cukkiniket:


Látni mennyire kevés olaj van alatta:


Közben felvertem csipet sóval 4 db tojást.  Amikor megpirult a cukkini és a gomba akkor ráöntöttem a tojásokat. Megsült piros paprikával megszórtam.


Tiboromnak nagyon ízlik:


A serpenyő nagyon jól működött:


Nagyon könnyen elmosható és szép fehér.




       

4 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Fincsi vacsora:-)

Mary írta...

Köszi Ditta szerettük nagyon!:)

Csilla írta...

Húú, ebben öröm lehet főzni!! :)

Mary írta...

Csilla így igaz! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis