2011. szeptember 22., csütörtök

Mascarpone krémes torta


Most egy szép kis mese jön és később írok magáról a tortáról.  Most egy francia alma torta jött volna  a blogomra. Régebben készül de lustaságom miatt nem került fel a blogra most gondoltam felteszem de mégsem, mert a Picasa albumról nem akarja akarja feltenni a Picasa Web albumra. Ezért jön a később  készült de a Facebook-ra már feltett mascarpone krémes torta. Közben az alma torta is felkerült a Facebook-ra receptje később jön ide.
Akkor most jön a Mascarpone krémes torta készítése:
Piskóta recept itt, most is a megszokott készült.
Krém hozzávalók:
750    g    mascarpone sajt
400    g  tejszín
2      cs.  hab fixáló
140    g  porcukor
1       tk  vaníliás porcukor
Tejszínt félig felverem hozzá keverem a két hab fixálót ezután teszem bele a mascarponét a por és vaníliás cukrot és jól felverem. Három felé vágott tortát laponként megkentem a krémmel kívül is bevontam. Betettem hűlni a hűtőbe. Ezután bevontam fehér csoki ganache-vel amihez  200 g tejszínt megmelegítek  és hozzá adok 400 g fehér csokit ezt kis lángon lassan kikeverem kb 90 fokra.
Ezt óvatosan a tortára öntötte az én Janim, mert addigra nem éreztem jól magam. Ő dekorálta egész ügyesen.  A rácsról nem tudtuk levenni, mert a piskóta puha volt de nem volt így se gond.
Fiam vitte barátja szülinapjára ő kérte ezekkel az alapanyagokkal. Bár  a mascarpone-ra én beszéltem rá  a túró helyett. Szerencsére ízlett mindenkinek. Bonbonokról csak annyit, hogy az ét csokisban fehér csokis ganache volt a fehér csokisban tejcsoki ganache volt egyszerű de nagyon finom.

6 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon szép lett a torta, na meg a bonbonok is :))

Mary írta...

Köszönöm szépen Erinacea! Vagyis párom is köszöni a dicséretet! :)

Bianka írta...

Nagyon szép és biztos az íze is csodás

Mary írta...

Köszönjük Bianka, azt mondták finom volt!

Viki írta...

Torta, meg bon-bon ?! hmmm nem túlzás egy kicsit ? Nagyon jól néznek ki egymás mellett. tuti finomak is.

Mary írta...

Így kérték Viki én csak kiviteleztem!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis