2011. július 19., kedd

Kényeztető örömeim! Avagy ajándék Szappanos Esztertől! :)

Múlt hét hétfőn reggel adtam le rendelésem Eszternél. Mint minden hónapban most is rendeltem három szappant.
Mindig kapok tőle ajándékot kisebb nagyobb szappan formájában ami nekem mindig nagy örömet okoz.
Aznap jött tőle egy email, hogy  akció indul nála amit a  blogjába közzé is tett és, hogy rendeljek újra, mert úgy olcsóbb lesz! Ez ami sajna nem ment, mert már utaltam neki a pénzt! Egy kérdése volt, hogy ha rendelnék milyen arcpakolást választaná? Én a rózsás hibiszkuszost mondtam:
Bővebb infó a termékről.

Pénteken  meg is jött a csomag benne a próba csomag arcpakolással. :) Amit pénteken és tegnap használtam és nagyon megvoltam vele elégedve, mert nagyon finom bársonyos lett tőle a bőröm. Ajánlom Eszter termékeit mindenkinek aki természetes bio termékekre vágyik. Esztertől ezen felül nagyon kedves baráti kiszolgálást fog kapni! Nagyon szépen köszönöm Eszter!


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis