2011. július 13., szerda

Házassági évforduló

Ma van férjemmel Janival a 26. házassági évfordulónk. Vasárnap azon gondolkodtam el, 52 éves vagyok így a fél életem vele töltöttem. Készült torta is ami nem  válik dicsőségemre de finom volt és mint  minden sütemény az utolsó morzsáig elfogyott.   Kakaós piskóta, vaníliás mascarpone krémmel és étcsokis ganache-vel lett borítva. Az & jelet elrontottam amit utolag vettem észre... Szombaton délután készül nagyon melegben.
Jöjjenek a képek:

Felvágva. Nagy melegben  erre vagyok képes.

8 megjegyzés:

Edó írta...

Kedves Mary,gratulálok nektek és kívánom,hogy a hátralévő éveiteket is együtt töltsétek,boldogságban!A torta nagyon-nagyon finom lehetett!

Mary írta...

Köszönjük szépen Edó! :) Finom volt a torta..

Bianka írta...

Gratulálok, még kívánok sok szép évet együtt :)

Juci írta...

Drága Maryenn! Szívből grarulálok! Adja a Jó Isten, hogy a többi együtt eltöltött évet érjétek meg egészségben boldogságban és békességben.
A tortát szívesen megkostoltam volna.
Biztos nagyon finom volt!

Viki írta...

Marmy! Kívánok mindkettőtöknek nagyon sok boldogságot, még hosszan és együtt eltöltött éveket. Ne légy elégedetlen, hiszen tudjuk, hogy Te milyen tortaimádó és készitő vagy. Ebben a nagy melegben meg mit lehet várni?
Igy is nagyon szép ez - a torta is, s az együtt töltött évek is.
Sok-sok Boldogságot.

Mary írta...

Köszönjük szépen Bianka! :)

Juci igyekszünk, hogy így legyen! :)

Viki köszi szépen nagyon kedves vagy!:)

Belly köszönjük! :)

Ditta tortái írta...

Mary!
Szívből gratulálok,még nagyon sok együtt eltöltött évet kívánok Nektek!:-)

Zsóka mama írta...

Kedves Mary, csak most volt időm át nézni ezt az oldalt.
Nagyon sok boldog házas éveket kívánok erőben, egészségben Isten áldásával! Erzsike

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis