2011. június 3., péntek

Pillangós torta


Megint torta. Eszünk mást is de most nagy kedvem van tortát készíteni pláne, hogy megmaradt fondant az Ossian tortából.  Fiúk se tiltakoznak, hogy ne csináljak így örömmel készítek.
Piskóta receptje az előző bejegyzésben. Krém receptje: 6 dkg barna cukorból karamellt készítek folytonos keverés mellett.  Amikor kész felöntöm 3,5 dl tejjel ezzel együtt felolvasztom. Ha felolvadt belekeverek 1 csomag karamelles puding port ezzel forrásig keverem. Lehűtöm közben 15 dkg vajat 8 dkg cukorral habosra keverem hűtőbe teszem. Kicsit később a lehűlt pudinggal is habosra keverem. A három részre vágott torta lapot laponként megtöltöm sima vajkrémmel bevonom és hűtőbe teszem a tortát.  A megmaradt fondant kis vajjal átgyúrom kinyújtom ezután lefedem vele a tortát. Vissza teszem a tortát a hűtőbe.
Még Vikitől kaptam karácsonyi ajándék csomagban volt virág kinyomó azzal készültek a kis virágok amit Wilton festékkel festettem pirosra. Persze fondant-ból készültek, ahogy a pillangó is amit egy sablon
segítségével vágtam körbe éles késsel. Fehér fondant-tal dekoráltam vízzel rögzíttetem a tortára.

8 megjegyzés:

Praliné Zsuzsi írta...

Nagyon szép a torta, profi a díszítés!

Mary írta...

Eri köszönöm szépen! Profitól még messze vagyok de pont ezért gyakorlok! :)

Zsóka mama írta...

Még ebben a melegben is szívesen megennék egy szeletett.
Nagyon szép és kívánatos!

Mary írta...

Zsóka szívesen küldők abból ami most készül az epres mascarponés lesz ami frissítő torta!:)
Köszönöm szépen!:)

Bianka írta...

Hű tényleg napról napra szebb, én még nem mertem belevágni, de nekem gratulálok

Mary írta...

Köszi szépen Bianka! :)

Ditta tortái írta...

Nagyon szép lett Mary,precízen elkészítetted,hibátlan!:-)

Mary írta...

Köszönöm szépen Ditta.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis