2011. április 5., kedd

Fehér csokis ganache-s bonbon

Kezdésnek egy egyszerűre vágytam! Fehér csokit nagyon szeretjük.  Ganache-t is nagyon használtam torták bevonásához meg desszertként is. Praliné Paradicsomba láttam ezt a csodát de ebbe még nem mertem elsőre belevágni hát jött ez az egyszerűbb de ennek ellenére nagyon finom bonbon.


10 dkg fehér csokit temperáltam az alábbi 2. módszerrel. A beoltásos módszert  használtam.
2/3 csokit felolvasztottam gőz fölött 1/3 csokival vissza hűtöttem 31-32 fokra. 
Kanállal kivettem belőle és vártam, hogy megszilárduljon ha fényes akkor jó!
Bonbon formát a temperált fehér csokival  kikentem ecsettel. Betettem a formát a hűtőbe hűlni.
Közben elkészítettem a ganache-t 1 dl tejszínt felmelegítettem beleszórtam kockára tört15 dkg étcsokit,
Ezt együtt krémesre kevertem levéve a tűzről hagytam hűlni. Ezután habzsákba tettem és rátöltöttem a fehér csokis formára. visszament a hűtőbe hűlni. Körülbelül egy órát. Ezután újra temperáltam a maradék fehér csokit és ezzel lefedtem a bonbonokat. Ismét hűtőbe ment jó fél óra múlva kiszedtem őket.


Későbbiekben bővebben írok a  formáról amit használtam és arról, hogy mit fogok használni.

5 megjegyzés:

Nelli írta...

Nagyon finom lehet!:-)

Praliné Zsuzsi írta...

Csuda elegáns bonbon lett! Kíváncsi vagyok a beszámolódra a formákról!

Mary írta...

Nelli sikere van a családban és a barátainknak is ízlett. :)

Köszönöm Eri! Tegnap rendeltem szilikon formákat ! Lehet,hogy megvárom míg megérkezik és utána írok.:)

Bianka írta...

Fenségesek lettek

Mary írta...

Köszi Bianka! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis