2011. március 14., hétfő

Hercegnő burgonya

Több helyen találkoztam a Hercegnő burgonya képével és receptjével. Rákeresés után több receptet átolvastam a No salty-n találtam meg egy jó receptet.
Én    kicsit több burgonyát főztem kb. 70 dkg-ot. Vajból 7 dkg ment bele de tojássárgájából kettő.
Fűszerek só, bors szerecsendió volt.Amikor kicsit hűlt a krumpli a vajjal és a fűszerekkel az után tettem bele a tojássárgát és robot habverőjével jól átkavartam.  A tepsit kivajaztam nyomó zsákba tettem és csillagcsővel kinyomtam a burgonyás pürét:

220 fokos sütőben sütöttem 20 percet. Ezután grilleztem 10 percet. ( gázgrilles sütőm van)

Készre sült!


Rántott hal mellé tálaltam.






7 megjegyzés:

Bianka írta...

Juj nagyon guszta. Már rég óta ki szeretném próbálni, mert olyan mutatós

Mary írta...

Bianka nekünk nagyon ízlett!
Tibi is rögtön mondta, hogy nagyon szép!:)
Köszi a dicséretet!:)

Ditta tortái írta...

Nagyon guszta lett,úgy hallal együtt meg is enném:-)

Mónika írta...

Ügyes vagy! Egyszer csináltam, nem sikerült, azóta elkerülöm.

Mary írta...

Ditta köszönöm! Küldjek?

Móni köszönöm neked is!:) Nekem elsőre sikerült! Bár mindennel így lenne!

Juci írta...

Olyan szépek lettek mint valami kis virágok!
Egy kis türelemjáték , de megéri!!
Biztos nagyon finom volt!

Mary írta...

Köszönöm Juci! Nagyon finom volt!
Mostanában rendszeresen használom a habzsákot ezért egyre gyorsabban megy vele a dekorálás! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis