2011. január 21., péntek

Rétesek ( Meggyes túrós és meggyes mákos, túrós)

Túrós rétest már hoztam a blogomra receptje itt most is így készült csak kimaradt túró azt betöltőtettem a  harmadik rétesbe. Vettem  ki mélyhűtőből mirelit meggyet úgy 40 dkg-ot  annyi volt a zacskóban.
Ezt kicsit kimelegítettem mikróban tettem hozzá cukrot és tönköly búzadarát és ebből tettem a túróba.
Ugyan úgy jártam el mint a túrósnál feltekertem olajos tejföllel lekentem. 200  fokon sütöttem.
Maradék meggyet mákkal kevertem el, sűrűnek kell lenni.
Két rúd rétes készült belőle.  Ugyan úgy mint az előzőek!



13 megjegyzés:

Bianka írta...

Imádom, jöhet az összes :)

Ditta tortái írta...

Én is nagyon imádom,az íze tök mindegy,csak egyem már:-)

Mary írta...

Bianka és Ditta küldöm őket!:)

Atkáriné Terike írta...

De jó én is sütök. Megkívántattad!

Mary írta...

Terike örülök neki!:)

Atkáriné Terike írta...

Köszönöm a visszajelölésed! Puszi.

Mónika írta...

A rétes bármikor jöhet hozzám is.Mákos kivételével.

Mary írta...

Terike puszillak!:)
Móni akkor mákost nem küldők!:D

Anyuska írta...

Maqry ann én mindegyikböl kérek :))))

Mary írta...

Küldöm Anyuska!:)

Juci írta...

Mi is nagyon szeretjük a réteseket...
Olyan jól néznek, kivánatosak nagyon.

Mary írta...

Juci mi is szeretjük nagyon.
Köszönöm a dicséretet!

Ildy írta...

Nézz be hozzám, vár egy meglepi!:)
http://ildygastro.blogspot.com/2011/01/tejfolos-paprikas-csirkemell-kukoricas.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis