2010. június 21., hétfő

Köröm pörkölt.

Csütörtökön voltunk a Lidl-be vettünk egypár dolgot ( lesz amire visszatérek) . Köztük nagyon szép pörköltnek való körmöt amiben volt csülök meg farok 2 kg-os kiszerelésben. gondoltam megoldódott a hétvégére a főzés de mint utóbb kiderült, hogy csak Jani ( párom) meg én szeretjük a köröm pörköltet  . Szombaton megfőztük esszük három napig (tehát ma is) meg ment a fagyasztóba úgy három adag!
Jöjjön a recept!
Hozzávalók: 
2   kg     köröm
6   fej     vöröshagyma
2   gerezd   fokhagyma
1   db         paprika
1   db         paradicsom
2   db         szárított erős paprika (kicsik)
                  só, bors, piros paprika ízlés szerint.
5   dkg       füstölt szalonna, olaj, viz.

Hagymát szalonnával olajon megpároltam hozzáadtam a paprikát paradicsomot fűszereket azaz készítettem pörkölt alapot. Összeforralás után beletettem a körmöt és a csülköt. Vizet öntöttem rá annyit, hogy jól el feddje. Körülbelül 3-4 órát főztem. Főt krumplit és csemege uborkát adtam hozzá.

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Bár férjem nem, de én nagyon szeretem. Akkor szoktam enni ha apósom főzi

Mary írta...

Nagyon régen nem csináltam de ez most jó lett! Mellé is trafáltam rendesen a fiatalok nem ették. Ami megmaradt az jó lesz jövő hétfőn Tiborom táborba megy így akkora nem kell főzni!

Névtelen írta...

Hát, én egyedül vagyok nálunk aki szereti a körmöt, meg is fogom csinálni a hétvégén, ha kapok, egyedül leszek. Ezzel fogom felavatni az új tűzhelyem ami holnap délelőtt érkezik. :-))
NagyZsuzsa

Névtelen írta...

Nem bírtam ki, megint megnéztem, nagyon szép körmöket kaptál Mary! De megkóstolnám!
Puszi, NagyZsuzsa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis