2010. május 26., szerda

Vanília és sztracsatella fagylalt.

Vanília fagyi receptje itt.
 Kicsit másképp készítettem: 
 Vanília rudam nincs így dupla mennyiségű vanília ment bele.
 A tej és a tejszín aránya változott annyiban, hogy 200 g-os ami kb 2,2 dl így  3 dl tejet használtam.
Sztracsatella fagylaltnak neveztem Eddy60 Csokoládés tejszínfagyiját. Recept itt
 Változtatás annyi történt, hogy nem reszeltem csokit bele hanem apró dekor  csokit használtam hozzá.
Ami nem látszik alul eper fagyi is van. Sok fotót nem tudok csinálni, mert meleg a konyhám és hamar olvad!
Alapanyagokról külön írás készül majd.

9 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon gusztán néz ki

Mary írta...

Köszi Bianka! Most reggel is készült egy adag puncsos!

Kiskukta írta...

Látom már rendesen üzemel a fagyigép! Nagyon guszta! nekem nincs fagyigépem:(, de egyre jobban szeretnék:).

Mary írta...

Noémi több éves vágyam vált valóra. Én előre akciók idején megkapom az ajándékomat! Nyáron két ünnepem van az egyikre kértem ezt! Érdemes venni nyáron szerintem kevesebb süti lesz!De fagyi annál több ! Napi 1x2 biztos fog üzemelni! Már most is legalább 1x megy!

Viki írta...

Mary! jók a fagyik, jöttem nyalakodni :)
Látom, nagyon élvezed a helyzetet. Gondolom a fiúk is értékelik. Nagy gratula a teljesitményedhez.:))

Mary írta...

Köszi Viki! A sütemény sütéshez képest ez semmi. Gyorsan megvan ezt élvezem nagyon!

Liza írta...

Nagyon jól néz ki!
A nyári melegben milyen jó lesz a jéghideg fagyi!:-)

Mary írta...

Köszi szépen Liza! Már most is jó! :)

Yldyco írta...

Szia Mary! Nagyon régen jártam nálad. Irigyellek a fagyigép miatt, nálam is tervben van a szerzése, amint meg lesz a gépem, jövök hozzád fincsi fagyi receptekért.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis