2010. május 23., vasárnap

Gesztenyés és eper fagyi.

Ez a pillanat is eljött, hogy fagyit teszek fel a blogomba. A gesztenyés és az epres receptjét is innét  vettem.
Nagyon könnyen elkészíthető fagyikat  találtam ezen az oldalon.  46 féle található ha nem is mindet de sok félét kifogok próbálni Eddy60 oldaláról. 
Némi kudarc után csak összejött és most már napi szinten gyártom majd a fagyikat! Igen Szepyke nagyon kezdjük szeretni egymást a fagyi géppel.
Délelőtt készült a gesztenyés akkor nem tudtam fotózni mert mindenki gyorsan elkezdte enni a fagyit de maradt estére ha nem is sok de fotózható mennyiség:
Recept itt.
 Az eprest este kavartam ki holnapra de megmutatom így néz ki: 
  
Recept itt. Most benn ül a mélyhűtőben és várja holnapi sorsát. Délelőtt még biztos kikavarok  valamit. 
Lényeges, hogy a tartály 12 órát hűljön a mélyhűtőben.  Próbálkoztam egymás után kikavarni   a fagyit de úgy sajna nem fagyott meg rendesen. Ami tapasztalat összejön azt következő írásaim során közzé teszem.

12 megjegyzés:

szepyke írta...

Nah, akkor jó, ha már bontakozik a szerelem!:))

Mi volt a gond az elsőkkel?

Mary írta...

Szepyke én is így gondolom.
Nem volt elég hideg a tartály aztán nem volt elég hideg az alapanyag.
Meg szerintem nálam minden kezdet nehéz! De nálunk mindig minden elfogy! Még ha nem is olyan finom. Szerencsés vagyok! Vagy a családom szerencsés? :)

szepyke írta...

Mind azok vagytok!:)

Mary írta...

Szepyke szerintem is!:)

Bianka írta...

Remek alakul az a fagyizó :)))
Nagyon guszta

Mary írta...

Köszi Bianka!
Egy a baj ha csinálok szinte mindig elfogy! Hétvégén öten vagyunk! Így nem csoda! Nagyobb kéne de viszont az nem fér be a hűtőbe! De ez is nagyon jó!

Andi írta...

Én is kacérkodom a fagyigéppel. Én is szeretnék, tegyél csak sok fagyireceptet fel!!!

Mary írta...

Andi szerintem nagyon jó dolog és így nyáron nem kell annyit sütni! Most is megy a gép! Teszek fel ígérem! :)

Mónika írta...

Én is szorgosan gyűjtöm a recepteket, aztán hamarosan nálunk is indul a fagyigyártás.

Mary írta...

Móni amit kitettél az oldaladra azt veszed meg?
Lehet gyűjteni nagyon jó receptek vannak.

Viki írta...

Mary! Hála az égnek, nagyon drukkoltam Neked, és gondoltam Rátok. Örülök, hogy túl vagy az első lépéseken. Meglátod mennyi öröm lesz benne. Főleg ha még a nyár is megszáll bennünket. A meleg konyhában milyen isteni lesz a hideg fagyit kevergetni. Sok-sok sikert kivánok hozzá és nagyon örülök, hogy sikerrel jártál.
Ha gyümölcs fagyit csinálsz! - lehet egy javaslatom? Jó ha fagyott gyümölcsből kezdőd el, s ahogy turmix-al kikevered, már mehet is a fagyi gépbe. Nagyon leegyszerüsiti a menetet. Nagy gratula :))

Mary írta...

Viki a sikerélmény már itt van. Amikor felverem a masszát akkor én beteszem úgy egy órára a mélyhűtőbe erre már rájöttem. Ha főzött akkor előző este készítem elő, hogy jól lehűljön de akkor is előtte beteszem a mélyhűtőbe. Holnap hozom a maikat!
Tetszik ahogy a család bólogat evés közben. Azt hiszem boldog nyarunk lesz! :) Köszi Viki!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis