2010. április 7., szerda

Született tehetség.


Vikitől kaptam egy megtisztelő címet úgy gondolja, hogy én egy született tehetség vagyok!Ezen még igazán nem gondolkodtam, hogy az vagyok-e de ha Viki úgy gondolja akkor biztosan az vagyok.
Ezzel jár kötelezettség is elkel árulnom magamról egypár dolgot.

Becenév:
Nincs általában a családban mindenki Mariannak hív. Viszont EmMargitkánál a lányok Maryenne után Mary-nek becéztek innét a blog nevem is!

Lakhely :
Magyarország, Budapest, Újpest.

Magasság:
160 körül de nem szoktam magam mérni!

Névnap:
November 1.

Foglalkozás:
Ápolásin vagyok.

Testvér:
Egy bátyám.

Anyanyelv:
Magyar.

Beszélt más nyelv:
Nagyon kicsit angolul.

Gyűjtemény:
Zenei CD, DVD. Tepsik és fém dobozok de ebből többet szeretnék!

Cipőméret:
41-es elég nagy lábon élek! :)

Iskola :
Túl kevés.....

Kedvenc tantárgyak:
Rajz és Történelem.

Hobby:
Családom, Zene, Internet és Olvasás.

Zsebpénz:
Nem sok van.

Kívánság :
Vidéki ház.

Álom:
Egészség más nem nagyon.

Szerencseszám:
Viki kapaszkodj!  A 7 és a 13! Július 13.-án volt az esküvőnk! 

Szeretne találkozni:
 Iron Maiden tagjaival. Lehet, hogy gyerekes de ez van!

Házi állatok:
Nincs. Majd ha házunk lesz talán....

Én Briginek  küldeném tovább  a díjat sok szeretettel!

3 megjegyzés:

Viki írta...

Mary!!!! ez valami fantasztikus ! Na most ehhez szólj valamit. Az én szerencseszámom megegyezett azzal, akitől én kaptam a dijat. A Te szerencseszámad uganazok, mint az enyéim :-) Hát mégis csak valahol tehetségek vagyunk :-) Nagyon édesen megirtad.

Brigitta írta...

Nagyon aranyos vagy,köszönöm!Igyekszem ,bár már van egy tartozásom,de amint lesz időm eleget teszek!Puszi!

Mary írta...

Viki! Nagyon meglepődtem én is a szerencseszámmal kapcsolatban. Köszi Viki!
Brigi! Szívesen! Ráér majd megcsinálod! Puszi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis