2009. december 30., szerda

Székely káposzta.

Székely káposztát főztem ma délután holnap ebédre:


Megmostam a káposztát a füstölt borda csontot és feltettem párolni:


Sóval borssal erős fűszerrel  izésítettem.
Kockára vágtam és megmostam a sertés combot:


Megpucoltam 4 nagy fej vörös hagymát apróra vágtam. Zsíron elkezdtem megdinsztelni:


Rátettem a  kockára vágott húst fűszereztem sóval, borssal, paprikával, erős fűszerrel és fokhagymával.
Készre főztem a húst és a káposztát is:









Össze kevertem őket és kb 0,5 órát főztem őket : 
 
Hozzávalók:
2 kg káposzta
30 dkg füstölt  hús
1,5 kg sertés comb
4 nagy fej vörös hagyma
2  gerezd fokhagyma
só, bors, paprika, erős fűszer.

5 megjegyzés:

Viki írta...

Jaj, jaj Mary ! mit tettél velem ilyen késő éjszaka :-) Tudod milyen éhes vagyooooooooook ? :-) Én még igy nem hallottam elkésziteni a káposztát, de lehet hogy egyszer kipróbálom. Én mindig egyben teszem fel a husit a káposztával, de ez egy jó ötlet. Megyek is aludni, mert elcsordul a nyálacskám :-) Nagy gratula Neked. Holnap eszembe fogsz jutni ugy délidőtájt........

Mary írta...

Vikikém! Ennek oka, hogy nyersen egyik edénybe se fér bele ennyi alapanyag. A másik oka, hogy minden meg fő volt olyan, hogy a káposzta megfőtt a hús nem vagy fordítva! Az ötlet Danitól jött! :)

Névtelen írta...

De finom lehet ez a székely káposzta Mary! Az új évben rögtön elsõnek ezt fogom csinálni, mihelyt találtam füstölt húst. Sajnos, sajnos, bordát itt még nem láttam. De nagyon szeretem így is.
nagy-zsuzsa

Mary írta...

Ma ez volt az ebédünk nagyon jól laktunk belőle!

Belly írta...

Nagyon Boldog Új Évet kívánok!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis