2009. december 22., kedd

Bejgli.

Két nap sütöttem Bejglit:

A receptet E.Margit oldaláról vettem 
Én kenyérsütőben dagasztottam. Hideg helyen kelt úgy 5-6 órát utána 6 felé osztottam:


Megtöltöttem mák, dió  és  gesztenyés töltelékkel:


Lekentem tojás sárgájával melegen hagytam rászáradni (30 perc).
Utána lekentem tojás fehérjével hideg helyen ismét 30 perc alatt rászáradt a tojás fehérje.
180-190 fokos sütőben (gáz) 40 percet sütöttem:


Gesztenye töltelék: 3 rúdhoz 3 csomag gesztenye massza 1-2 kanál porcukor rum és vanília aroma és mazsolát tettem hozzá. Kis langyos tejben enyhe tűzön jól kikavartam. Legjobb ha egy éjszakát állni hagyjuk.

2 megjegyzés:

Edó írta...

Kivanok aldott unnepeket,sok meghitt pillanattal,boldogsaggal!

En most sutom a bejgliket,valoszinu jol kihasadnak majd:D:D

Mary írta...

Köszönöm szépen viszont kívánom!
Nekem kettő repedt ki a 12-ből. Ebből 8 lett a miénk! Jönnek még sütik csak nem volt időm a sütés mellett!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis